Digital Storytelling

Digital Storytelling

Ik maak samen met u verhalen, niet enkel een website. Een verhaal dat vertrekt van uw noden en dat uw bedrijf of project plaatst in de digitale wereld van vandaag. Een website is vandaag niet meer een product dat op zichzelf staat. Samen kijken we hoe we de website optimaal vindbaar maken in Google, hoe we een verhaal rond u bedrijf of project op sociale media kunnen schrijven, welke visuals of video u nog nodig heeft.

Kiezen voor Duurzaam Webdesign

Bij het ontwerp van de website ga ik uit van het principe ‘duurzaam webdesign’. Een principe dat zich vertaalt in drie elementen:

  • duurzaam tot de natuur: ecologische impact: stroomgebruik minderen en indien de klant dit wenst ook duurzaam hosten
  • duurzaam in relatie tot de gebruiker en klant: een persoonlijke begeleiding tijdens het project. Het verhaal samen opbouwen
  • duurzaam onderhoud van de website: in plaats van hem elke 2-3 jaar volledig vernieuwen, kiezen voor een continue groei, constante veiligheidsupdates en aanpassingen aan het CMS.

Werkwijze webdesign

  • een eerste online vragenlijst om een ruw beeld te kunnen schetsen van het project.
  • intakegesprek ~60 minuten. Op basis van dit gesprek, verwachtingen & de tijdsplanning wordt een offerte opgesteld.
  • periode ontwerp met twee tussentijdse feedbackmomenten waar grondige wijzigingen mogelijk zijn en een voorlopige oplevering waarna kleine wijzigingen mogelijk zijn.
  • oplevering website met trainingsmoment voor CMS
  • onderhoud van de website & indien gewenst ook beheer van de website

Online video, brand design, Facebook Advertenties

Naast een doorgedreven expertise in webdesign maak ik ook online video’s, logo’s, Facebookpagina’s en geef ik masterclasses om de ins and outs van het Facebookalgoritme en het adverteren op Facebook te leren kennen. Vraag vrijblijvend hier meer info over aan via mail@thijsvandenbrande.be

 

Vraag vrijblijvend een eerste gesprek aan